foto's - Reisverslag uit Pérez, Argentinië van Niek Burg - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Pérez, Argentinië van Niek Burg - WaarBenJij.nu

Door: Niek

Blijf op de hoogte en volg Niek

07 Januari 2009 | Argentinië, Pérez

ik heb weer nieuwe foto's van kerst, oud en nieuw en nog wat dagelijks leven.

op
www.picturetrail.com/niekvdb3
de andere 2 foto sites zijn er ook nog steeds.

www.picturetrail.com/niekvdb en

ntb. agé

• 07 Januari 2009 - 19:27

Marjolijn:

Hoi Niek,
    Allereerst nog de beste wensen voor 2009!
    We hebben je wel gemist hoor 2e kerstdag, maar zo te zien heb je geen last van heimwee. Leuk om te zien dat het zo goed met je gaat.
    Die DVD die je voor je moeder had gemaakt voor haar 50e verjaardag was trouwens ook geweldig.
    'k Hoop je een keer te kunnen horen op de radio.
    Liefs van Marjolijn.

• 07 Januari 2009 - 21:12

Jeannette Osse:

Hoi Niek,
    Nog niet veel gehoord van ons, maar we volgen je berichten wel trouw!
    Fijn, dat je het zo naar je zin hebt in Argentina; ben natuurlijk jaloers op je inmiddels verworven kennis van de Spaanse taal: helemaal top.
    Volgende week zaterdag gaan we met de buurt je moeder's verjaardag nog even extra vieren en daar zul je dan nog wel e.e.a. over horen.
    Geniet met volle teugen!
    Veel groetjes, Jeannette en Helm

• 08 Januari 2009 - 08:16

Carla En Jos:

¡Hóla Niek!
    Wat ontzettend leuk die verhalen van jou, we lezen ze allemaal hoor en ook de foto's hebben we erbij bekeken, zo krijgen we echt een beetje een beeld van hoe het met jou gaat daar! We hebben je wel gemist met oud en nieuw hoor, vooral Jim, die stond de hele dag in z'n eentje in de schuur en heeft een enorme berg oliebollen gebakken. Het was weer als vanouds gezellig met de buurtjes en wij hebben ook van alles gegeten, maar niet van die enorme hoeveelheden als ik van jou hoor, jeetje, ben je niet ontzettend aangekomen inmiddels? Het is je overigens niet aan te zien, je straalt helemaal, zeker die foto's met al die mooie meiden (haha)Ben je elke dag op die radiozender te horen? ik ga zeker luisteren, leuk! Geniet nog lekker- vooral van het heerlijke weer daar, het is hier zo koud! - en tot het volgende verhaal! liefs en kus, Carla en Jos

• 08 Januari 2009 - 14:04

Maja:

Lieve Niek,
    gelukkig nieuwjaar! Gelukkig is dit ook het jaar waarin je weer terugkomt! We hebben je gemist met de feestdagen. Het ga je goed. Ik ga nu je foto's bekijken. Kus, Maja.

• 16 Januari 2009 - 07:37

Jelmer:

Wat krijgen we nu voor nieuws binnenop de redactie? Krijg je bezoek van Edgar Davids? River Plate, Boca Juniors, Independiente en Newell's Old Boys, schrijven die krantjes bij jou.

Lekker die Argentijnen schoffelen, go Edgar.

• 27 Januari 2009 - 08:52

Ingrid Pronk:

ha die Niek
    Ik volg je nog steeds met plezier. Wat een geweldige ervaringen doe je daar op. Geniet vooral niet met mate!
    Gr Ingrid

• 04 Februari 2009 - 12:07

Gast:

Hallo,
    We kennen elkaar niet, maar ik heb jouw adres (en dat van andere studenten in Argentinië) van Travel Active gekregen. Ik ga dus aankomende juli naar Argentinië en volg met veel belangstelling jullie belevenissen. Het is super om alles te lezen.